Gummistövlar!

Lite ytlighet är aldrig fel. Äntligen har jag investerat i nya gummistövlar. Mina förra var så gamla att det stod brorsans namn i. Arvegods från mellanstadiet eller så. Då hade han vuxit ur storlek 37 och jag fick överta dem.

Vi kämpar på med att ta oss vidare. Sommaren ger förhoppningsvis energi att blicka framåt igen och våga hoppas. Tid tillsammans är ovärderligt. Nu tar vi vara på den.

Men lite egen tid är inte heller fel. Det är bra att få komma bort då och då. Igår var jag på ännu en trevlig vinkväll med tjejgänget här ute på ön och ikväll ska jag och bästaste C gå och se SATC*, äta pop corn och drömma oss bort i en värld av Louis Vuitton och champagne.

* Sex and the city, för bövelen.

7 Responses to “Gummistövlar!”


  1. 1 Grodis 25 juni, 2008 kl. 7:41 e m

    Hoppas att få ingå i det där tjejgänget på ön någon gång… har bott här i 6 år snart och känner just ingen…. :´-( *självömkan*

    KRAM och hoppas ni haft en trevlig kväll du och C!

  2. 2 Miss Lean 25 juni, 2008 kl. 10:35 e m

    Elin, jag tar mig friheten här och bjuder in din vän här!
    Klart du ska vara med – enda kriteriet är kön 😉
    Och du, Grodis – du leder i så fall ”vem-har-bott-längst-ligan” med hästlängder kan jag avslöja!
    Vi ses,
    en granne till 🙂

  3. 3 Grodis 26 juni, 2008 kl. 9:15 f m

    Men åh, vad trevligt! TACK! *glad* 😀
    Kön har jag .. och rätt också! Hehe…

    Det är inte alltid den som bott längst som känner flest har jag upptäckt.. men det beror nog mycket på att vi varken har barn eller hund… än!

    Vi ses! Kul! 🙂

  4. 5 Karolin 26 juni, 2008 kl. 11:27 f m

    Jag försökte motvilligt kämpa mot behovet av gummistövlar som husägare och småbarnsmamma i flera år, men det sket sig till sist. Mina är dock ett par hederliga tråkblåa, dina är mkt snyggare. Tills jag köpte nya stövlar så hade jag glömt bort att det är faktiskt ganska så praktiskt att ha.

  5. 6 Lisa 28 juni, 2008 kl. 3:21 e m

    Vilka otroligt härliga stövlar!!!

    Tack för all härlig inspiration här på din sida =)

    Ha en fin kväll!
    Kramar Lisa!

  6. 7 Erika 10 juli, 2008 kl. 8:47 e m

    Vilka söta stövlar! Me like!


Kommentera

Arkiv


