Sommarregn

Solvarm, regnvåt asfalt. Finns det någon doft som är mer ”sommar”? Den mötte mig idag när jag cyklade tillbaka till jobbet efter en trevlig lunch nere vid Mälaren. Ett riktigt lätt sommarregn som fyllde mig med energi och jag blev nästan gråtig i ögonen. Varför vet jag inte riktigt. Troligen för att mitt liv är alldeles fullt av känslor, tankar och drömmar just nu. Jag är både tacksam och lycklig, men jag är inte riktigt hel. Än.

3 Responses to “Sommarregn”


  1. 1 Milla 18 juni, 2008 kl. 9:55 f m

    Så underbart det låter. Sommarregn kan ha den effekten på mig också!
    En riktigt skön Midsommar önskar jag dig och familjen! *kram*

  2. 2 Mia 19 juni, 2008 kl. 11:54 f m

    Jag riktigt känner doften jag med. =) Trevlig Midsommar!

    Kram!

  3. 3 Marie med AOA 20 juni, 2008 kl. 7:19 e m

    Hej hej!
    Vill bara önska er en trevlig midsommar & helg! 🙂


Kommentera

Arkiv


