Vilken helg!

I fredags åkte Albin med sin mormor, morfar och min bror med familj till Helsingfors. Hemma har Mats och jag haft det lugnt och skönt. Vi passade på att fira vår 6-åriga förlovningsdag igår med att äta en god, lång middag, fnissa och gå en skön kvällspromenad hand i hand. Sånt är så mysigt och svårt att göra när lilleman är hemma.

Sprang en runda imorse, och åt sedan frukost helt ensam. Sååå skönt! Sen hämtade jag en trött Albin vid busstationen. Efter att vi skjutsat hem mormor och morfar åkte vi och handlade och sen hem. Tre pannkakor senare och en massa bad blev Albin hastigt sjuk. Med hög feber ligger han nu och sover i soffan. Well, febern har nog sjunkit nu sedan han fått en dos alvedon. Stackarn att ha feber i den här värmen! Mats har varit iväg och spelat match idag (förlust tyvärr, läste jag just på vlt’s hemsida), så vi längtar efter honom. Nästa helg är det sista matchen före sommaruppehållet och då ska jag och Albin heja fram Roedeers till seger!

Har hunnit scrappa mera också! Temat var ”snart semester” och det passade mig bra till en BOM-laout. (BOM = Boken Om Mig, mitt egoalbum) Bilden tog Mats på mig igår, när jag gled runt på vår nyinköpta madrass/fåtölj… Nice!

Som vanligt är bilderna klickbara när de är små.

0 Responses to “Vilken helg!”



  1. Kommentera

Kommentera

Arkiv


