Kit-LO

Det här var det svåraste jag gjort på länge. Kitet var inget jag skulle ha köpt annars, så det blev verkligen en utmaning! Först tänkte jag strunta i att vara med i kitutmaningen, men sen fick ju Albin hög feber på eftermiddagen och vi blev ändå inomhus. Så jag satte igång först runt 18 med denna, men blev så nöjd trots att det inte var ”min stil” på kitet. Så kul!! 


Jag scrappade en layout om Rambo, som flyttade till oss förra året.  


Gjorde lite blommor av tyg ”lables” och papper. 


Närbild på blommor, pippifågel och tags som jag skrivit journalingen på. Tagsen sitter ihop med minigemen och är nedstoppade i file foldern.

Allt utom rubriken (filt thickers) är ifrån kitet i Scrapaddicted’s cybermara.

3 Responses to “Kit-LO”


  1. 1 Mia Nilsson 9 juni, 2008 kl. 7:38 f m

    Jag tycker den blev störtläcker!! Älskar dina blommor! Massor av fint du scrappat på sista tiden….*pekar nedåt*…… Hoppas du får fortsätta ha både tid och inspiration för jag vill se mer! =)

    Kram!

  2. 2 Lisa 9 juni, 2008 kl. 10:11 f m

    Vilken skaparhelg! Jättefint!! 🙂

  3. 3 applecore72 12 juni, 2008 kl. 8:40 f m

    Fiiin! Jag blir inspirerad…


Kommentera

Arkiv


