Finito

Mitt lilla projekt blev färdigt igår, enligt planen. Men några bilder blir det inte för er kära bloggläsare förrän tidigast imorn eller på fredag. Ikväll står det nämligen tvätta fönster och vinkväll på agendan. Det blir en kort vinkväll för mig med goda grannarna ute på ön om jag ska hinna allt som jag har tänkt. Men ÅHH, jag är nöjd! Det saknas lite ”piff och lull lull” innan det är helt klart, så på fredag blir det fototajm. Då är jag ändå ledig och ska fixa inför stora dagen på lördag. Sköööönt!

4 Responses to “Finito”


  1. 1 annica 28 maj, 2008 kl. 2:18 e m

    väntar ivrigt på bilder!!!

  2. 2 Grodis 28 maj, 2008 kl. 7:33 e m

    Ska bli jättekul att se på lördag! Eller förr om du hinner lägga ut bilder här då… 😉 Bra jobbat tjejen!! *impad*
    KRAM kära vän!

  3. 3 Arletta 29 maj, 2008 kl. 8:54 e m

    Ser fram emot fotograferingen!

  4. 4 Mia Nilsson 30 maj, 2008 kl. 9:04 e m

    Tvätta fönster… =(
    Dricka vin =)

    KRAM!


Kommentera

Arkiv


