Hopp om sommar

Vaknade, busade en stund med familjen, klädde på mig träningskläder och skor, sprang en runda, kom hem till nybakade scones, duschade, tog med mig kaffet ut på verandan. Kan en dag börja bättre? Det är varmt och hopp om sommar.

Jag har just tagit en massa mått, ska åka och handla färg. Sen bär det av till Rocklunda och match med Roedeers. Vi lär väl knappats undgå att det är marknad alldeles bredvid. Sonen har blivit lovad ett varv i en karusell och en ny burk blåbärssylt. Bäst jag laddar med kameran alltså. Jag börjar verkligen se ett slut på det här projektet jag dragit igång, nu är det ju bara det roliga kvar. Jeii!

0 Responses to “Hopp om sommar”



  1. Kommentera

Kommentera

Arkiv


