Önskelista

Har fått frågan om jag önskar mig något till min kommande stora dag. Jo det gör jag. När vi var små kommer jag ihåg att våra föräldrar brukade önska sig ”fred på jorden och snälla barn” i julklapp och jag förstår att de menade väl. Men det var inte riktigt vad vi tänkte oss när vi frågade, jag och brorsan. Som jag tidigare skrivit om är jag rik på mycket, men vissa materiella ting bidrar trots allt till en hel del glädje och välbehag. Och för att hjälp er på traven kommer här en lista på sånt jag behöver eller bara vill ha:

Fitnessboll (att styrketräna med)
Trådlös fjärrutlösare till kameran
Kamerastativ
Trevåningsfat från Jelly bean (vitt)
Mine-glas (Kosta Boda) i färgerna svart, grönt, blått, vitt)
Stenar som är värmeljusstakar
En blå och vit trasmatta till gästrummet (ca 70*150 cm)
Sängkläder från Himla (i ljusa färger)
Stor kanna från Green gate (röd/vit-prickig)
Kuddar/kuddfodral i marina färger (tänk vitt, blått, rött)
Presentkort på Nordik
Presentkort på Village
Nike+ Sportband
Punchinella i olika färger (alla scrappare vet vad jag menar, en massa hål kort och gott)

Den som vill free styla och hitta på något på egen hand kan ju tänka på att jag gillar ljusa färger och försöker inreda mycket i vitt. Fråga om ni undrar något eller vill att jag specificerar mer.

/E.

2 Responses to “Önskelista”


  1. 1 Mia Nilsson 23 maj, 2008 kl. 8:44 f m

    Det var ingen dålig önskelista….själv brukar jag inte komma på ett smack när folk frågar. Det kommer oftast efter födelsedagen. =) Hoppas du får mycket av det du önskar!

    Kram!

  2. 2 Poncho 19 juni, 2008 kl. 3:52 f m

    Somehow i missed the point. Probably lost in translation 🙂 Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Poncho.


Kommentera

Arkiv


