Tre

Blev utmanad av både Tina och Milla.

Tre namn du går under:
– Elin
– Mamma
– Älskling

Tre saker som skrämmer mig:
– All ondska som finns
– Att något ska hända min familj
– Klimathotet (och framför allt den nonchalans som finns kring det)

Tre saker som jag har på mig:
– Jeans
– Vit kofta
– Glasögon

Tre sanningar:
– Ska springa Vårruset imorgon (hur det nu går med min astma…)
– Har dragit igång projekt innerenovering mindre än två veckor före min födelsedag (oh yes, that’s Elin)
– Letade som en galning efter bilnyckeln imorse. Gav upp och tog reservnyckeln. Hittade nyckeln i tändningen. Behöver jag ens skriva att bilen var olåst? (that’s even more Elin…). Tur vi bor på landet!

Tre saker jag verkligen vill ha:
– Sommar
– Nya hallmöbler
– Tjockmage

Tre pysslare jag utmanar: Spooky, Annika och Ellison.

2 Responses to “Tre”


  1. 1 Ellinor 19 maj, 2008 kl. 6:54 e m

    Utmaningen tagen! Jag ska också springa vårruset imorgon… eller springa var kanske att ta i. Ska hoppa in för en av redaktörerna på praktiken och med en veckas varsel har jag inte hunnit med att träna. Så det blir nog en skön promenad för min del. Kanske vi ses där 😉

  2. 2 Charlotta 19 maj, 2008 kl. 9:25 e m

    Tjenixen, tittar bara in o säger hej, och undrar lite hur det går med båten !? Ha de gott


Kommentera

Arkiv


