Älskade regn

Det verkar som om jag är den enda som verkligen uppskattar regnet som faller nu. Asfalten doftar så härligt och luften blir så hög och klar. Visst är det trevligt med värme och sommar som vi hade förra helgen, men jag har längtat efter en regnig dag. Regnet ska visst hänga kvar hela helgen och det tycker jag är bara bra. Jag har nämligen dragit igång ett inomhusprojekt som ska vara färdigt till onsdag (utlovar före- och efterbilder). Så lite kallt och regnigt väder gör inget. Dessutom blir mina ögon väldigt glada av de gula vattenpölarna som bildas nu. Ner med allt pollen på backen, heja regnet!

Dessutom ska jag i eftermiddag åka tåg t.o.r Sthlm och äta middag och se REA på Börsen. Då gör det ännu mindre att det regnar. Jag gillar regn.

Trevlig helg!

3 Responses to “Älskade regn”


  1. 1 Tina J 16 maj, 2008 kl. 8:36 e m

    Tycker om regn – luften blir som du säger härlig efteråt! Tycker liite bättre om sol dock..! 🙂

    Du är utmanad i min blogg!

  2. 2 Milla 17 maj, 2008 kl. 11:06 f m

    Jag gillar också regn men tycker det är mysigare när det är varmare ute *brrr*.
    Du är utmanad i min blogg.


  1. 1 Kul skämt « Drömhuset Trackback vid 20 maj, 2008 kl. 8:31 f m

Kommentera

Arkiv


