Onsdag

Igår havererade min dator här på jobbet. Imorse kom en it-kille och tryckte på F1. Sen fungerade den igen. Virginia i Litauen (de har flyttat vår it-support dit) kunde inte be mig trycka på den knappen själv? Sånt stör mig att jag inte fattar själv, att man är så beroende av dumma it-supportmänniskor som inte kan varken förstå eller instruera.

Idag är det onsdag. Jag ska räsa (försvenskad variant av race-a) hem och klä om för att ta mig ett varv hemma på vägarna innan maken åker till sin träning. Hoppas det blir lite varmare till det är dags för Vårruset nästa vecka. Färdigtränad och duschad tänker jag njuta av år specialare cous cous-sallade med tonfisk. (som jag har tänkt att maken svänger ihop medan jag gör mig svettig…)

Har en scrap-dead line ikväll, får se om jag hinner. 😀 Sen är det ju onsdagssedvanlig krock mellan Barnmorskorna och Grey’s anatomy. Det får bli Grey’s, svt har ju sina program på nätet så det kan jag se sen.

Nu kaffe.

0 Responses to “Onsdag”



  1. Kommentera

Kommentera

Arkiv


