Scraplust

Har jag scraplust? Ja, kanske. Jag hade det för en vecka sedan, men av praktiska skäl hann jag inte ens packa upp min scrapväska från kursen förra veckan innan det var dags att byta ut grejerna i måndags kväll. I onsdags firade vi Valborg och på torsdagen lämnade jag stan för Tallin. Kom tillbaka i måndags fm och på måndagkvällen var det dags att förbereda sista kurstillfället som var igår. Scraplusten är inte lika stark längre, men jag ska försöka leta fram motivationen.

Det är alltid lite sorgligt att avsluta en kurs, då man just lärt känna gruppen lite och alla har kommit igång. Men samtidigt är det skönt, för kurserna är intensiva och ger en massa intryck som jag (förhoppningsvis) kan använda i mitt skapande.

I höst blir det någon form av Steg 2-kurs, så jag hoppas jag får återse några bekanta ansikten där.

På att scrappa-listan står:
– Scrappa en LO med bara spillbitar (till Scrappiz utmaningsstafett)
– Scraplifta LottaRos (Scrappiz scrapliftstafett)
– Papp & Scrap har ny tävling
– Landstoken – skisstävling

Dessutom:
– Kolla in www.pagemaps.com

1 Response to “Scraplust”


  1. 1 applecore72 7 maj, 2008 kl. 1:28 e m

    Återigen tack för en inspirerande kurs!

    Bra länktips förresten – är numera sparad som favorit hos mig! Nu ska jag kolla in Scrappiz.

    Kram!


Kommentera

Arkiv


