Off to Tallin

Jag hinner inte med. Inser att det redan är maj.

Efter en jättetrevlig Valborgsmässoafton med vänner, vid majbrasa och en stund på puben här ute på ön så drar jag nu vidare till ännu en huvudstad. Den här gången är det en ren nöjes- och mysresa med min mamma till Tallin, där jag aldrig har varit tidigare. Hoppas på fint väder och låga halter björkpollen för nu är det inte roligt längre. Den här perioden är riktig skit för mig.

På återseende på måndag.

/Off to Tallin. 😀

3 Responses to “Off to Tallin”


  1. 1 Miss Lean 2 maj, 2008 kl. 7:41 f m

    Võta end kokku!
    Tallinn är en underbar stad. Shoppa loss!
    Skymtade dig på verandan på Valborg – visst är det gemytligt!
    Tere!//L.

  2. 2 Mia Nilsson 2 maj, 2008 kl. 6:00 e m

    Nä, vem hinner med? Tänk om det fanns en möjlighet att köpa tid! Har aldrig varit i Tallin, gärna en liten recension när du kommer hem. =) Trevlig resa!

    Kram!

  3. 3 annica 3 maj, 2008 kl. 1:17 e m

    hoppas att ni får en mysig resa!


Kommentera

Arkiv


