Det funkade!

Kors i taket! Det funkade. Här är det fina kortet jag gjorde i fredags, på beställning.

6 Responses to “Det funkade!”


  1. 1 applecore72 30 april, 2008 kl. 8:49 f m

    Superfint! Tack för senast! Jag ska faktiskt försöka hinna scrappa idag 🙂 I helgen ska vi till Jönköping och då ska jag kolla efter material – börjar jag bli biten tro? 😉

  2. 2 Cattis 30 april, 2008 kl. 2:55 e m

    Tusen tack för det fina kortet du gjorde till mig..

  3. 3 Milla 30 april, 2008 kl. 3:16 e m

    Åh så fint!! Jättesnyggt! Hoppas dina ögon är bättre. Undrar om det inte skulle komma nån liten regnskur de närmaste dagarna. Det gör kanske susen 😉 Tack för de rara orden i min blogg! *kram*

  4. 5 Arletta 30 april, 2008 kl. 9:46 e m

    Du har ju sån talang!

  5. 6 Marie med AOA 30 april, 2008 kl. 10:28 e m

    Riktigt riktigt fint kort!!


Kommentera

Arkiv


