Tack Milla!

Fick den här söta awarden från Milla för ett tag sen, men glömde bort att lägga den i bloggen direkt. Och ni vet ju hur det ofta blir med sånt man ska göra senare… 😉 Tusen tack för utmärkelsen, Milla! Jag blir så glad när jag kan inspirera någon annan.

Jag har så svårt att välja ut fem bloggar jag tycker är värda en sån här utmärkelse, så det gör jag inte. Alla bloggar är ju unika på sitt sätt. Det finns så många inspirerande bloggar som är väl värda ett besök och som ger mig mycket att läsa i. Det är nästan som att bläddra i tidningar i vissa bloggar och eftersom jag är en riktig sucker för magasin så gillar jag det!

 

0 Responses to “Tack Milla!”



  1. Kommentera

Kommentera

Arkiv


