Livet återvänder

Hey, I’m back! Fy bövelen vad däckad man kan bli. Om stackars Albin mådde som jag (vilket jag inte betvivlar), så hade låg han med all rätt på sofflocket i två dygn. Igår var han tillbaka på dagis och då var det min tur att ligga i soffan. Idag är det mycket bättre!

Jag är så pysselsugen och mitt största bekymmer just nu är att bestämma om jag ska sticka, sy eller scrappa. Vilket I-landsproblem va? Jag har hunnit med lite nyttigt dagsverke här hemma, så nu känner jag att det finns tid att pyssla lite, med gott samvete. Imorn orkar jag nog jobba igen, så det är bäst jag passar på att ta det lite lugnt och pyssla idag.

0 Responses to “Livet återvänder”



  1. Kommentera

Kommentera

Arkiv


