Jag vann

Förresten. Bland alla sjukdomar som varit glömde jag att berätta att jag vann i Scrappiz Cyber crop som var under påskhelgen, med LOn Busungar. Häromdagen kom ett jätteroligt dekorationspaket från Scrapaddicted! *glad* 

4 Responses to “Jag vann”


  1. 1 Annie 18 april, 2008 kl. 6:04 e m

    Grattis! Jättefin LO, jag förstår att du vann!

    Kram,
    Annie

  2. 2 Milla 18 april, 2008 kl. 7:35 e m

    Grattis! Den är jättehärlig!

  3. 3 Zara 20 april, 2008 kl. 6:22 f m

    Det var en underbar LO, grattis till vinsten!
    Kram

  4. 4 Mia 20 april, 2008 kl. 7:26 e m

    Grattis! Så himla läcker LO!

    Kram!


Kommentera

Arkiv


