Strul

Som vanligt strular det när jag så gärna vill något. Därför missade jag dead linen för ansökningen till Stellas DT. Men här kan jag i alla fall visa upp en layout jag gjorde till deras skiss. De fina fjärilarna fotade jag i trädgården i somras och jag hoppas att den kommande sommaren blir lika härlig i foto- och scrapväg. I ”boken” har jag valt att citera en del av en dikt, Som en fjäril. Texten finns längre ner.

Som en fjäril

Som en fjäril på en sommaräng
flög hon fri
och hon dansade i vinden
hon var min för en stund
i nästa sekund flög hon bort

Som en fjäril på en sommaräng
ser jag dig
så flyg inte iväg
Är du rädd om det du har
så ska du stanna kvar

Holm – Forsman

4 Responses to “Strul”


  1. 1 Marie 15 april, 2008 kl. 5:38 e m

    åh så fin! fantastiska bilder!

  2. 2 Mia 15 april, 2008 kl. 8:00 e m

    Snygg LO med grymma foton!!

    Kram!

  3. 3 Charlotta 16 april, 2008 kl. 9:58 f m

    Snyggt !!!! och, fin dikt!

  4. 4 Petra 16 april, 2008 kl. 12:06 e m

    Tack för ditt fantastiska grattiskort till Filippa….snart är vi på väg!!!!

    KRAM


Kommentera

Arkiv


