So long!

Nu drar jag ner till våren i Budapest. Ha det så mysigt hemma i snön. 😀

Här kan ni kolla in hur fint väder vi har där nere.

So long, Fare well, Auf Wiedersen, Good bye!

4 Responses to “So long!”


  1. 1 grodis 9 april, 2008 kl. 10:59 e m

    Amen just ja! Ha det så jättetrevligt vännen!
    Skönt för dig att få komma iväg lite och få se ett mer vårlikt (förhoppningsvis) Budapest. 😉

    Nu har vi förresten samma tema på våra bloggar! Jag tyckte det var läge att byta och gillar verkligen detta tema med brunt/grönt och lite blommor. Samma smak! 🙂

    Kram och var rädd om dig!

  2. 2 Mia 10 april, 2008 kl. 7:01 e m

    Fy sjutton så orättvist! =) Ha en toppenresa!

    Kram!

  3. 3 Lisbet 11 april, 2008 kl. 8:33 f m

    Jag har opererat mig och har inte åstakommit så mycket på sistone. Men nu känner jag att jag behöver inspiration så jag kör en ordentlig blogrunda för att titta om du skapat något nytt eller hittat på något annat som ger mig inspirationen tillbaka.

    Ha en underbar helg

  4. 4 Arletta 13 april, 2008 kl. 8:39 e m

    Hoppas ni får det jättebra!


Kommentera

Arkiv


