Running play list

Jag gillar att springa till musik och har scrappat en LO om mina favoritlåtar att springa till just nu. Blev inspirerad av en LO i en brittisk tidning, som handlade om en likdan lista och sedan dess har jag sett min egen layout i huvudet. Fotade skorna och Ipoden i fredags kväll och började på lagyouten på träffen i lördags. Där köpte jag en påse öljetter av Ellison och de passade ju finfint på min Running play list. Ellison har tidigare gjort några galet snygga LOs med öljetter, så det var ju passande. Och det blev ännu bättre när Milla sa att de har tävling hos Annas Scrapbooking, med tema ”topplista”.

Den blev lite pixlig när jag laddade upp den, men WP krånglar med bilder just nu. *sur*

4 Responses to “Running play list”


  1. 2 Tina J 9 april, 2008 kl. 7:58 e m

    Smart idé – den kanske jag måste låna av dig (fast jag promenerar i högt tempo i stället för att springa, men musiken är oumbärlig ändå)!

  2. 3 Milla 10 april, 2008 kl. 5:41 e m

    Wow! Den här blev ju hur snygg som helst!! En fullträff! *kram*

  3. 4 Mia 10 april, 2008 kl. 7:01 e m

    Skitsnygg! Gillar verkligen användningen av öljetter!

    Kram!


Kommentera

Arkiv


