LO från i lördags

Här är den layout jag hann färdigt på träffen i lördags. Har två andra här hemma, som jag hoppas bli klar med snart. Den här LOn är gjord efter en skiss som jag själv ritat och som flera andra på träffen också scrappade ifrån.

Slänger också in en bild på den lilla minitröjan jag stickade åt Spooky. Den passar en tjock Barbie, typ. 😉

Stickad i 2-trådigt ullgarn och det vita är lite merino, från oflådda merinofår i Sydamerika.

2 Responses to “LO från i lördags”


  1. 1 Mette 9 april, 2008 kl. 9:31 f m

    Superfin layout!
    Jag hade så gärna velat vara med i lördags… Men det får bli en annan gång!
    Hoppas att ni hade det skojsigt iallafall. 🙂

    Hur blir det på lördag? Ska du till Enköping?

    Kram
    Mette

  2. 2 Mette 9 april, 2008 kl. 9:31 f m

    Nästa lördag menar jag förståss…


Kommentera

Arkiv


