Att rensa post

Jag satt och läste i en blogg om en tjej som rensade gammal post. Då hade hon hittat en gammal premiecheck från ICA. ”Hur sjutton fick hon in den i datorn?” hann jag tänka innan jag insåg att hon skrev om vanlig, hederlig papperspost. Har man blivit lite för datoriserad? Och då tillhör jag nog ändå en liten minoritet som fortfarande skickar papperspost med frimärke rätt ofta. Tex kortet i förra inlägget.

Rensa post betyder trycka på delete-knappen för min del, sånt man måste göra då och då i sin inbox för att inte bli översvämmad.

1 Response to “Att rensa post”


  1. 1 Mia 8 april, 2008 kl. 2:35 e m

    Ha ha….den var kul! =)


Kommentera

Arkiv


