Ett tjejkort

Jag har scrappat ett kort till en bekant och hennes man. Hon gick en av mina scrapkurser förra våren och sedan dess har jag följt deras väg mot att bli föräldrar. Äntligen har de blivit föräldrar till en liten flicka som de ska åka och hämta i Sydafrika om någon vecka. Underbart, stort grattis!

Papper: Bazzill, Chatterbox, Basic grey. Primas, AC-medium brads, brun penna, fluid chalks och så stämpeln som är en gammal Hängel, färglagd med akvarellpennor.

Tänkte egentligen också visa en LO jag gjorde på träffen i lördags, men jag orkade inte scanna den också. Fick ju ett litet stickuppdrag som måste bli klart innan jag åker till Budapest, så jag har stickat istället.

0 Responses to “Ett tjejkort”



  1. Kommentera

Kommentera

Arkiv


