Min kreativa helg

Lite pyssel hann jag med under helgen också. Sydde en fiskdamm till Albins kalas. Jag kom på det lite hastigt, så jag tror att jag ska fylla på den till nästa år med lite växer, vågor och bubblor. Kanske kan jag fylla på den lite varje år?

080401_fiskdamm.jpg

Sen en bild på mitt fuskpyssel, fönsterfilmen med pelargoner i badrummet. (Det är nästan som kreativt halvfabrikat, hehe)

080401_pelargonfilm.jpg

Å så en bild på kvällens middag i kvällssolen (bara för att den är så färgglad och vacker)

080401_middag.jpg

2 Responses to “Min kreativa helg”


  1. 2 Karin/Theasrum 4 april, 2008 kl. 10:22 e m

    Fin fiskdamm. Jag sydde en liknade när min älsta dotter var liten. Jag har luftbubblor och sjögräs också, och tänkte komplettera ännu mer, men det har aldrig blivit av. Men så skoj det varit att haft den, nu är det snart dax att använda den till lilla tjejens kalas.

    Jag gillar också den fönsterfilmen, vill ha =)


Kommentera

Arkiv


