Lite pyssel

Jag har inte lyckats få till några bra bilder på något av det, men här är lite pyssel. Ändå.

080316-kalainbjudan.jpg
A fyller 4 år snart och då blir det kalas. Barnkalasstämpeln är från Forma Hantverk och ballongerna är QK Rev. Blev inte så bra foto.

080316namnskylt.jpg
En namnskylt att ha på min arbetsplats. Har blurrat mitt efternamn, för jag ville inte skylta med det här i bloggen även om det inte är så hemligt.

Ha en fin vecka! Själv ska jag träna massor (den där konstiga förkylningen eller vad det nu var är spårlöst borta igen och idag sprang jag närmare 7 km – härligt!!), jobba (måste verkligen lära mig ALLT – innan Maestro slutar), scrappa (redan avslutningsdags med kursen – näää!) och längta efter långhelgen!

4 Responses to “Lite pyssel”


  1. 1 Milla 18 mars, 2008 kl. 11:18 f m

    Stora killen fyller 4!! Så fina inbjudningar.
    Mysig namnskylt du gjort.
    Kram! /Milla

  2. 2 Tina J 18 mars, 2008 kl. 7:27 e m

    Hej, nu hittade jag hit! Vad härligt med hemmagjorda inbjudningskort, det är jag för lat för att göra..! 😉

  3. 4 Mette 19 mars, 2008 kl. 8:10 e m

    Vilka fina inbjudningar!

    Och din skylt är jättefin!

    Så du har avslutat en kurs till…. Tänk att det är över ett år sedan jag gick hos dig nu och du lärde mig denna underbara hobby! Tack för det! 🙂

    Du kan väl maila mig på mettek@telia.com när du vet hur det blir med scrapmaran i Enköping…

    Kram
    Mette


Kommentera

Arkiv


