Ny LO

Här är veckans LO. Gjorde klart den redan i onsdags, men jag hann inte scanna förrän ikväll. Äntligen kan jag använda skrivaren/scannern igen och layouterna ser äntligen ut som de gör i verkligheten. Nästan. Lite har försvunnit i kanterna som vanligt när man scannar 12*12-layouter.

egen-sandlada.jpg

Klicka för förstoring. 😀

 Har använt mitt nya Mary Jane (QK Rev) till rubriken och allt mönstrat är spillpapper. Primablommor, knappar (American Crafts) och brun ZIG Writer.

5 Responses to “Ny LO”


  1. 1 Mia 14 mars, 2008 kl. 9:46 e m

    Jättehärlig LO och sjukt snyggt alfabet!

    Trevlig helg!

    Kram!

  2. 2 Milla 14 mars, 2008 kl. 10:36 e m

    Wow! Vilket ursnyggt alfabet! Jag gillar denna LO massor.

  3. 3 Spooky 15 mars, 2008 kl. 12:57 f m

    Ohhhhhh vilken snygg LO .. =) Det där alfabetet kan nog oxå bli en jag vill ha. Trevlig helg vännen *kram*

  4. 4 Mette 15 mars, 2008 kl. 11:53 f m

    Såååå fin!
    Jag gillar den massor!

    Kram
    Mette


Kommentera

Arkiv


