Vill ha

Saker jag vill ha just nu: 


Husnummerskylt i emalj. Den ska vara klassiskt blå med vit text. Finns tex på http://www.faluemaljskyltar.se


Det här 3-våningsfatet från Jellybean. Vitt så klart!


Fejkpelargoner ska jag sätta upp på badrumsfönstret, där det idag är full insyn. (men det är bara skog utanför så det är ingen större fara att låna vår toalett…)


Den här toppen från Me&I. Det tänkte jag ordna på söndag, då det blir Me&I-visning hemma hos mig. Nån mer som vill komma? Jag har varit så dålig på att bjuda in folk till det, då vår dator strulat och jag inte haft tag i några mailadresser. Så om någon vill komma som jag har glömt fråga, hör av dig! 🙂


En Kitchen Aid, hushållsassistent. Någon gång kommer du bli min, raring!


Den här skulle jag gärna dricka morgonkaffet ur. Finns på DUKA.

Vad vill du ha just nu?

4 Responses to “Vill ha”


  1. 1 Mia 10 mars, 2008 kl. 8:38 e m

    Vad jag vill ha? Jag vill ha massor med pengar då vi står i startgroparna för att renovera en av toaletterna, vardagsrummet samt vårt sovrum. Inte gratis precis….

    Kram!

  2. 2 Bridz 10 mars, 2008 kl. 9:44 e m

    Åhhh jag skulle vilja komma.
    Men så långt åker jag inte en vardag ens för att shoppa kläder.

  3. 3 Tess 11 mars, 2008 kl. 1:42 e m

    Åh så mycket fint. Och fina bilder från ert hus!! Känner våren, solen och inspiritationen 🙂 Härligt! Var så sugen på en sjalett, i det tyget som toppen var, till min dotter när jag var på Me&I. Men det blev inte … har glömt varför …

  4. 4 Annika 20 maj, 2008 kl. 10:31 e m

    Nämen Elin! Precis vad jag just suttit o tittat på! Jag vill också beställa en skylt till vårt hus!!! Tryckte nästan på knappen, men kom på att jag skulle höra med Maken först. 😉


Kommentera

Arkiv


