Hemma hos-bilder

Hemma hos oss i lördags. Det är mycket blommor och stjärnor just nu. 😀

0803081.jpg
Nyinköpta påskliljor i zinkkrukan, vit ljung som har hållit sig fin hela hösten/vintern/våren och så lyktan som står utanför dörren.

080308-2.jpg
Älskar tulpaner (har fem buketter hemma nu). Här i Iittalavas på en fin linneduk som är en bröllopspresent.

080308-3.jpg
Vår fina Pappelina som välkomna oss i hallen.

080308-4.jpg
Nya kuddar i soffan, från Gripsholm. Köpta för julklappspengar på Åsby i lördags.

7 Responses to “Hemma hos-bilder”


  1. 1 Helena 11 mars, 2008 kl. 12:51 e m

    Vad fint! Älskar också tulpaner men är värdelös på att sköta om dem. De vissnar efter bara några dagar, hur gör man?

  2. 2 Charlotta 11 mars, 2008 kl. 4:01 e m

    Halloj…. ser ut som om det är jag som har shoppat !!! är också galen i stjärnor… och tulpaner… och ljuslyktor… !!! de skyltarna där är ju också bara sååå snygga ! LO´n om tofflorna var ju också görfin… ! ( men jag har stått emot än så länge att införskaffa mig ett par ! ) Ha det bäst !

  3. 4 Zara 12 mars, 2008 kl. 8:44 f m

    Så underbart med tulpaner och fina kuddar!
    Hoppas att allting är bra med dig!
    Kram

  4. 5 Arletta 12 mars, 2008 kl. 10:37 e m

    Mysiga kuddar.

    Vet du vad jag såg idag? En gammal SAAB med regnr MOE, synd att jag inte hade kameran redo när den susade förbi. =)

  5. 6 Erika 14 mars, 2008 kl. 12:23 e m

    Tulpaner är underbart vackra blommor! Synd att de inte lever så länge.

  6. 7 Marie med AOA 14 mars, 2008 kl. 8:12 e m

    Jag gillar också tulpaner. Men de vissnar från mig efter några ynka dagar. 😦
    Vi har också en sån svart lykta som ni, men Oliver hittade en spann med kitt utblandat med regnvatten. De små ljusen hittade också penslar… Och började såklart måla lyktan. 😉
    Ha det bra!


Kommentera

Arkiv


