Inspirationshelg

Jisses. Tänk om man kunde få en veckas semester nu? Helgen fyllde mig med lust att skapa och förändra. Tänkte visa lite bilder ikväll av var min helg bjöd på.

Maken gick upp före tuppen imorse, pussade mig hejdå och tog flyget till Wien. Gräsänka igen alltså. Men bara till imorgon kväll den här gången. Fick väcka lilleman 20 över sju imorse, vilket resulterade i en något försenad avfärd från hemmet. Har mycket smågrejer att fixa under veckan. Ska köpa fönsterfilm att sätta på badrumsfönstret och så månste jag reklammera Albins overall på POP, för den har gått hål i på flera ställen.

Imorn är det scrapkurs igen, med journalingtema. Ikväll ska jag packa lämplig utrustning i min fina väska. Skojigt!

0 Responses to “Inspirationshelg”



  1. Kommentera

Kommentera

Arkiv


