6

Idag är ingen vanlig dag. Idag var det 6 år sedan jag och min man satt bredvid varandra på en resturang. Vi ville båda hålla varandra i händerna, men ingen vågade. Våra vänner på andra sidan borde var övertygade om att vi hade gjort det.

Han skjutsade hem mig. Jag vågade inte fråga om han ville komma med in. Skickade ett sms. Som kom fel. Tack och lov skickade han också ett. Som kom rätt. Han åkte tillbaka hem till mig och sen stannade han kvar där.

Vi har hunnit flytta tre gånger (men nu ska vi bo kvar länge!), vi förlovade oss, vi fick världens finaste pojke, vi gifte oss och nu bor vi här i Drömhuset. Tillsammans.

Om resten av livet får fortsätta så här så kan inget hindra oss från att vara tillsammans för alltid. Det enda vi önskar oss av framtiden är ännu ett barn. Och en vacker dag ska vi lyckas igen. Tillsammans är vi starka, du och jag.

Älskar dig till månen och tillbaka!

orkide.jpg

Passar på att visa ett foto jag tog igår, av en av mina favoritorkidéer Phalaenopsisen som just nu blommar i vårt köksfönster. Jag tog en serie fina foton på dem som blommar nu och jag funderar på att förstora och rama in några. Kanske göra svartvitt?

4 Responses to “6”


  1. 1 Erika 7 mars, 2008 kl. 8:27 f m

    Vad härligt det låter! Kärleken är det bästa som finns. Jag önskar er all lycka i framtiden!

  2. 2 Monica 7 mars, 2008 kl. 9:39 f m

    Så vackert! Vilken saga… =)

  3. 3 Arletta 7 mars, 2008 kl. 3:30 e m

    Grattis till er! Önskar er all lycka.

    Vi firar 13 år imorgon faktiskt. =)

  4. 4 Mia 7 mars, 2008 kl. 7:44 e m

    Ett jättegrattis! Låter underbart. Så läckert foto med!

    Trevlig helg!

    Kram!


Kommentera

Arkiv


