Kvällsrapport

När jag har rätt lusten och tiden kan det gå undan. Har gjort en layout ikväll på knappt en timme, men jag kan inte visa den för den är inte fotad/scannad än. Åh, imorn kommer vår nya dator, så sen kanske jag kan börja scanna igen! *wunderbar*

Det är dags att börja med 4-årskalasinbjudningarna snart också, ska fråga lille herrn vilken färg han vill ha på dem först bara. Och så måste jag ju provstämpla lilla Gullefjun som kom med posten från Forma Hantverk i fredags.

Det var en kort rapport från mig. Det skapas massor, men jag har inget att visa just nu. Nu ska jag krypa till kojs med Allt i hemmet. Maken köpte sig en Gör det själv igår, så han har också ny kvällslektyr. 😉

0 Responses to “Kvällsrapport”



  1. Kommentera

Kommentera

Arkiv


