Kursen är igång

Wow, vilken kick det är att starta en ny grupp! Jag önskar att jag fick vara ledig resten av veckan för att bara scrappa och pyssla iordning hemma. Jag vill ha vår och påsk och mysigt! Jag längtar sååå till nästa tisdag redan. För mig är det otroligt inspirerande att se vad gruppen kan skapa med ett material jag har satt ihop till dem. Alla har sin stil och alla vågade komma igång! *kul*

Maken föreslog en tur till Åsby på söndag, men jag vet inte. Jag vill helst åka tidigt i helgen, så jag har helgen på mig att fixa med blommor och annat som säkert kommer följa med oss hem därifrån. Jag vill ha påskliljor, ranunkler, tulpaner och kanske nån tuva med gullvivor. Gult och grönt ska det vara. Funderar på att plocka med lite mossa från skogen bakom huset och göra en liten korg att ha på verandan. Jag har sett flera fina arrangemang i bloggar och senast igår i Allt i hemmet som damp ner i brevlådan i förrgår.

Trots att vinterkylan hittade tillbaka känner jag vår i luften. Idag skiner solen och jag ska nog ta en rask promenad (möjligen jogg om det inte är halt) när jag kommer hem.  Ikväll ska jag hinna scrappa lite också, för att inte vika för mycket från ämnet. 😀

Bilden lånad från sandviken.se

1 Response to “Kursen är igång”


  1. 1 Annika W 5 mars, 2008 kl. 9:54 e m

    Kul att det känns bra med nya kursen! Och skönt att ni klarade två veckor för er själva, det är alltid lite ensamt även om det funkar. Skönt med en helg tillsammans nu! Njut!


Kommentera

Arkiv


