Tävlingsbidrag

Forma hantverk utlyste en tävling där man skulle använda minst en stämpel ur deras sortiment och temat var Härliga färger. Jag äger bara en liten, liten hjärtstämpel från Forma, men det var superroligt att skapa något kreativt med den! Jag blev jättenöjd med resultatet.

elin-moe-du-satter-farg-pa-tillvaron.jpg

Jag stämplade ett hjärta med den lilla stämpeln i olika färger och målade en ram med svart akrylfärg runt. Rubriken är thickers i olika färg/form och så ritade jag en liten blomranka med hjärtan istället för blommor. De små gröna bladen är färglagda med akvarellpenna. De ljusblå hjärtana har jag dessutom förhöjt med lite Dimensional magic. (3D-lack)

Texten lyder:
Vad vore livet utan dig? Du kan verkligen göra den gråaste vardagen full av glädje. Albin, du underbara, färgstarka! Tack för att du sätter färg på tillvaron.

8 Responses to “Tävlingsbidrag”


  1. 1 Spooky 29 februari, 2008 kl. 11:03 f m

    Snygg …snygg snygg… och en snygging på bilden oxå så klart =)

  2. 3 Arletta 29 februari, 2008 kl. 10:08 e m

    Önskar att jag åtminstone hade en gnutta av din kreativitet!

  3. 4 annica 1 mars, 2008 kl. 12:08 f m

    underbar!!! du är så duktig. har jag berättat att kortet vi fick när vi gift oss, sitter inramat i vårt sovrum? det är jättefint,

  4. 5 Charlotta 2 mars, 2008 kl. 3:34 e m

    Vad fint !! och färgglatt… härlig bild !

  5. 6 Caroline 2 mars, 2008 kl. 7:00 e m

    Superfin Lo.. Man blir verkligen glad när man ser den.

  6. 7 Mia Nilsson 2 mars, 2008 kl. 9:10 e m

    Så grymt härlig!! Mysigt foto också!

    Kram!

  7. 8 Karin/Theas rum 5 mars, 2008 kl. 12:06 f m

    Så fint!!

    Tack för kommentar inne hos mig. Mysig blogg själv!


Kommentera

Arkiv


