Kommentera mina kreativa sidor

Jag tycker det är lite lustigt att de enda inlägg som inte har fått några kommentarer senaste tiden är de där jag visat vad jag pysslat. Ingen som vill ge lite feed back, eller är det ingen som är intresserad av att se helt enkelt? Eller är det bara skit och ingen vågar tala om det? 😉

Fast jag gillar er ändå, ni som läser här. Men jag behöver lite feed back. Please!

2 Responses to “Kommentera mina kreativa sidor”


  1. 1 Milla 26 februari, 2008 kl. 5:17 e m

    Ahh, jag har bara varit lite lat på att kommentera. Jag gillar ju dina alster massor!! =) Är så glad att du skapat lite nytt som du inspirerar med.

  2. 2 Marie med AOA 27 februari, 2008 kl. 12:39 f m

    Åh nej, det har nog bara fallit sig så. Jag tycker det du gör är jättefint, det vet du ju! Annars hade jag ju inte velat köpa en mössa till Alicia som jag inte ens sett bild på. 😉 Synd att den är för liten. 🙂


Kommentera

Arkiv


