Några skapelser

Igår morse ropade Albin inifrån sitt rum när han vaknade. Jag svarade att han kunde komma in till mig, antar att klockan var runt 6.30-7. Det ville han inte, han ville leka och det sa jag var ok. Om han tog på sig mockasinerna, så han inte blev så kall om fötterna. Någon minut senare kom han in till mig och sa ”jag kan ha den här istället” och visade. Då hade han hittat den första sockan, som just blivit färdigstickad kvällen innan. Tyvärr är ju bara en färdig, så han fick nöja sig med mockasinerna ändå. 🙂

Har fotat (gaaaah, vad jag saknar att scanna!!) ett kort och en LO som blivit färdiga nyss.

Emil för en kväll
emil-for-en-kvall.jpg

Gick riktigt fort att göra och blev så färgglad och fin, tycker jag! Om en kväll på förra dagiset, när barnen sjöng Astrid Lindgren-sånger för oss föräldrar.

Kramkort
kram.jpg

En kort jag gjorde för att skicka iväg till någon inför Alla hjärtans dag. Men det blev visst aldrig ivägskickad. Men kramkort behövs ju när som helst, så det gör ingenting.

1 Response to “Några skapelser”


  1. 1 Milla 26 februari, 2008 kl. 5:24 e m

    Emil-lo:en gillar jag massor. Så snyggt med remsorna och knapparna passar så bra in. De förstärker emilkänslan på något sätt. Jag tycker dom liksom matchar Emil-hatten. Gillar rubriken och färgerna. En fullträff tycker jag.

    Kramkortet är också jättefint. Enkelt och snyggt. I like your style 😉


Kommentera

Arkiv


