Cyberpyssel

Den här helgen är det cyberpyssel på pyssel.net och jag har liftat Fru Grip och jag inspirerades av stjärnorna och det rena och enkla i LO’n. Har även snott idén med filtremsan och att ha motivet snett på sidan. Tack för inspirationen, Fru Grip!

Albin i mammas stövlar
albin-i-mammas-stovlar.jpg

Fyyyy, vad jag saknar scannern. Jag försökte verkligen få till färger och kontrast så det skulle stämma med verkligheten. LOn är mer ljusblå än grå, som den ser ut. Dessutom gillar jag inte att fota layouter, för det blänker så förbaskat i fotona. Och ska man ta en bild utan blänk, så får man stå i konstiga vinklar eller långt bort och man missar massor med liv i LOn. Jag gillar när man ser strukturen i cardstocken till exempel, men det syns ju knappast när man fotar.

1 Response to “Cyberpyssel”


  1. 1 Milla 26 februari, 2008 kl. 5:20 e m

    Gillar verkligen det enkla med denna LO. Det snea är en snygg effekt och det är helt rätt med rött som accentfärg. Jättefin.


Kommentera

Arkiv


