Fredag!

Som jag har längtat efter den här dagen. En arbetsvecka är snart avklarad och det har gått riktigt bra. Kom till mitt nya uppdrag igår och sitter nu med jordens huvudvärk… Hade I-M på besök igår också, så det blev lite senare än det var tänkt i säng vilket ger en bitter eftersmak av trötthet idag. Solen skiner ute, men det blåser ordentligt så det var inte alls mysigt att kliva ut imorse. Men nu är jag här och jag ska försöka tanka hjärnan ordentligt idag (blir nog inga problem), för nästa vecka är han som lär upp mig på semester…

Igår kväll hade jag ingen större ork att pyssla, men jag lyckades ändå scrappa en LO (layout) och den blev jag riktigt nöjd med. Det kändes enkelt faktiskt, och det var länge sen. Ska fota den ikväll. Bildredigeringen jag kom igång med här om dagen triggade lusten igen tror jag. Ikväll ska jag redigera klart och skicka på framkallning. Kul! Dessutom stickade jag klart mössan och hann sy ihop den i toppen och allt. Ikväll ska jag göra två bollar till den, sen blir den färdig att ge bort. Nån som vill ha? 😉

2 Responses to “Fredag!”


  1. 2 Marie med AOA 24 februari, 2008 kl. 1:30 f m

    Hej!
    Visst är det skönt med helg?! Fast Alicia ligger här på soffan med 40 graders feber. Men men, hon är nog piggare i morgon. 🙂 Jag köper jättegärna mössan om ingen annan hunnit före. 🙂
    Ha det bra. Kram
    /Marie


Kommentera

Arkiv


