Min Valentinkväll

När jag kom hem stod grabbarna redo, påklädda och klara. Så jag skyndade mig att byta om och så kastade vi oss iväg. Vädret visade sig inte alls vara så trevligt, det blåste iskallt och mörka moln kom glidande mot oss. Men vi tog ett kort varv i alla fall och jag hade stavarna med, så jag lär känna av armarna imorn.

Hemma överraskade maken mig med förrätt, bruschetta med tomat och parmaskinka.

dsc01218.jpg

Då överraskade jag tillbaka med lite bubbel. Jag slog till på riktig champagne faktiskt. Ska det va så ska det va, liksom.

dsc01212.jpg

Sen lagade vi och åt en rätt som är favorit här hemma, Frutti de Mare.

dsc01223.jpg

Nu ska vi njuta lite vitt vin och äta färsk annans och se varandra i ögonen. 😀 Ha en fin kväll!

2 Responses to “Min Valentinkväll”


  1. 1 Mette 14 februari, 2008 kl. 8:57 e m

    Mmmmmm så gott det ser ut!

    Stor Kram till dig på Alla hjärtans dag!

    Mette

  2. 2 applecore72 17 februari, 2008 kl. 2:04 e m

    Ser fantastiskt gott ut! Har du recept på fiskgrytan?

    /Helena (alltid på jakt efter ny mat)


Kommentera

Arkiv


