Liv i bloggen och vårkänslor!

Den här bloggen har blivit lite eftersatt. Jag har helt enkelt haft för många. Men nu tänkte jag ändra på det. *blåser liv i USB-uttaget eller nåt* Nåja, eftersom jag är en kreativ människa tänkte jag att den här bloggen ska bli lite mer inriktad åt skapande. Hemmet, inredning, renovering och skapande går ju hand i hand och eftersom jag älskar allt det får det hamna här.

När vi köpte huset blev det en vändning i vårt liv och den får spegla allt just nu. Därför kommer det finnas mer att läsa här i framtiden.

tulpaner.jpg

Dessa underbara tulpaner lyser upp tillvaron i vårt vardagsrum just nu. Tulpaner kan man verkligen inte få för mycket av! På tal om tulpaner håller våra lökar på att titta upp redan. Lite tidigt kanske…

0 Responses to “Liv i bloggen och vårkänslor!”



  1. Kommentera

Kommentera

Arkiv


